KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun

  • masa pelepasan:2024-03-29 14:01:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:219
  • Penerangan pantas:

    Kurbwa,Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain deng

Kandungan artikel

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan,KurbwaTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

KurbwaJenis pintu dibahagi dengan cara mereka membuka dan menutup.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

MontrealPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.


KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggunakan



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Selain itu, ia juga penting untuk memperhatikan sama ada kaedah pembukaan pintu lif adalah automatik atau manual. Bentuk pintu pembukaan sisi automatik boleh sangat menyimpan kawasan bangunan, membuat penggunaan penuh lebar rak sebanyak yang mungkin, dan membuat ia lebih selesa untuk orang yang lumpuh dan orang tua untuk digunakan, membuat ia lebih selesa.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Sedia dan efisienKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu,KurbwaPembuat flipper hidraulik, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan dan seharusnya ada plat besi terbenam.


KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggunakan



Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

di manaHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Lif berhenti di lantai pertama dan pintu tidak bergerak: fungsi pendaratan kecemasan api lif dipicu oleh asap atau sensor panas di dalam bangunan.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

KurbwaBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator,KurbwaHarga lif bebas halangan menegak, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.


JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

    TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

  • TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

    TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

  • MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

    MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

  • CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

    CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

  • CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

    Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun memberi anda KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun oleh syarikat kami, perkhidmatan KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun. KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KurbwaLif liga aluminium yang bergerak sendiriSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semasa menggun, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!