PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat

  • masa pelepasan:2024-04-17 22:29:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:229
  • Penerangan pantas:

    Padeborn,Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya

Kandungan artikel

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

PadebornPenumpang memakai rok panjang dan mengikat sandal semasa mengendarai di escalator patut cuba untuk berdiri sedikit di tengah-tengah escalator untuk mencegah kasut dan pakaian daripada ditarik ke escalator dan menyebabkan bahaya, dan untuk mencegah rok atau seluar daripada terjebak.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

San Juan SacatepequezPerhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar,PadebornPlatform mengangkat alis aluminium bergerak, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat



Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Risiko kualitiAda telefon api di dalam kereta lif api.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Selamat datang panggilanParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti,PadebornPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminum, bilangan lantai dan stesen.

The rapid development of the economy and the continuous advancement of urbanization are the main driving forces for the growth of elevator demand. Regression analysis of historical data shows a high correlation between real estate investment and elevator demand. Kadar pertumbuhan pelaburan real estate komersial mungkin perlahan disebabkan peraturan negara, tetapi; Perrancangan Lima Tahun ke-; Selama masa ini, pembangunan juta unit rumah yang boleh diterima akan meningkatkan permintaan untuk lif,PadebornLif kecil rumah tangga suai, sementara banyak pembangunan infrastruktur awam, pemulihan dan penggantian simpanan tenaga, dan eksport semua akan memandu produksi lif di China. Pada tahun , produksi lif China dijangka akan melebihi unit per tahun dan ganda, dengan kadar pertumbuhan konservatif sekitar %.

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

PadebornBangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran


JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat memberi anda PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat oleh syarikat kami, perkhidmatan PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat. PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PadebornLift tahap tetapCara menguji penebat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!