AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:59:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:138
  • Penerangan pantas:

    Anchorage,Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan

Kandungan artikel

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

AnchorageKarakteristik jambatan penerbangan hidraulik tetap adalah operasi kawalan elektrik hanya perlu menekan butang, dan plat penyesuaian akan secara automatik naik menjadikan operasi sangat mudah; Lepaskan butang, menyesuaikan papan untuk menurunkan berat badannya sendiri, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

CochabambaSekuensial

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan dan pengangkutan. According to classification, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges),AnchorageJembatan pengangkutan yang tetap, simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.


AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi



Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik dan mencapai penggunaan jangka panjang. Dengan bantuan jambatan muatan hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Aktifkan butang atas. Apabila papan mencapai tinggi tinggi, plat meliputi akan secara automatik lurus dan selari dengan panel. Pada masa ini, lepaskan butang atas dan panel akan secara automatik turun sehingga ia menyambung dengan kereta. Apabila disahkan, operasi boleh dimulakan. Selepas menunggu kerja rumah selesai, tekan butang atas untuk memandu kenderaan jauh. Lepaskan panel butang dan ia akan secara automatik turun ke keadaan asalnya, selari dengan platform kargo.

Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Kesimpulan ujian[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!


AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi



[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

sumberSebelum memuatkan, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Berikut adalah perkenalan singkat untuk penyimpanan minyak hidraulik di jambatan boarding hidraulik tetap untuk julat luas pengguna: apabila menghentikan drum minyak hidraulik dan mengisi, perlu mencapai tiga laluan dan lulus apabila menerima minyak; Penapis semasa putaran tong: Apabila mengisi bahan bakar peralatan, ia terlalu sejuk untuk memastikan pembersihan mulut baldi, port suntikan minyak, tong minyak,AnchorageJembatan naik kecil sederhana, dll., untuk mencegah kemudahan memasuki port minyak dan membentuk pembersihan minyak hidraulik.

Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

AnchorageBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.


JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • TielPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPeningkatan kualiti

    TielPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPeningkatan kualiti

  • TielLif mikro rumah tangga kecilTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

    TielLif mikro rumah tangga kecilTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

  • LembangPelbagai pengubahPengetahuan asas

    LembangPelbagai pengubahPengetahuan asas

  • WiesbadenliftApakah skop penggunaan?

    WiesbadenliftApakah skop penggunaan?

  • WiesbadenPlat besi jambatan naikAnalisis kasar perkembangan industri dari konsep dan konsep pengguna

    WiesbadenPlat besi jambatan naikAnalisis kasar perkembangan industri dari konsep dan konsep pengguna

  • BertulisPlatform type hydraulic boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

    BertulisPlatform type hydraulic boarding bridgeTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

  • BertulisPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

    BertulisPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

  • BertulisLif rumah tangga kecilPasaran tetap stabil

    BertulisLif rumah tangga kecilPasaran tetap stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi memberi anda AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi. AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnchorageJembatan penerbangan tetap hidraulikCiri dan fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!