Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan

masa pelepasan:2022-10-22 19:50:47 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:454

Petua teras:Ar Rahad,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan be

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,Ar RahadStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Ar RahadPertama-tama,Ar RahadHarga pengubah distribusi 800kVA, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), dan operasi percubaan akan dihentikan.

Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

BohiconUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Reputasi yang baikMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Ar RahadAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Hak cipta dan notis:
1. Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Ar RahadEksperimen pengubah distribusiProses pembuatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

JeneralColoniaAlfredoStroessnermengesyorkanberita
JeneralColoniaAlfredoStroessnerBerita terkini