La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat

  • masa pelepasan:2022-11-01 09:34:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:167
  • Penerangan pantas:

    La Concepcion,Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

La ConcepcionApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

BykhawStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Semasa operasi pengubah, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Selamat datang panggilanDalam penukar jenis kering perlindungan relay,La ConcepcionKapasiti pengubah distribusi,La ConcepcionSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,La ConcepcionKehilangan piawai pengubah jenis kering, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pembangunan potensiApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

La ConcepcionSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa
JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

    Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

  • Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

    Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

    Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

  • Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • segera:Peringatan: Maklumat La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat memberi anda La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat oleh syarikat kami, perkhidmatan La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat. La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La ConcepcionPenukaran pengubah distribusiCara berjimat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!