IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas

  • masa pelepasan:2022-10-26 08:12:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:477
  • Penerangan pantas:

    Izalco,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tenga

Kandungan artikel

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

IzalcoPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun,IzalcoProtection grade of oil immersed transformer, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

NazretApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak,IzalcoPiawai terakhir untuk pengubah jenis kering, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Pemburukan pengisihan Solenoid

jumlah kosKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Penjagaan peralatanOil leakage of cast iron parts

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas mengisi minyak dengan minyak kurang, dll.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

IzalcoApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Operasi pengubah tenggelam minyak

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

    ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

  • MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

    MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

    MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

  • MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

    MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas memberi anda IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas oleh syarikat kami, perkhidmatan IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas. IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IzalcoKarakteristik pengubah tenggelam minyakNilai bahan yang bernas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!