GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku

  • masa pelepasan:2022-10-24 12:29:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:243
  • Penerangan pantas:

    Guadalupe,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanUntuk pemasangan ton

Kandungan artikel

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,GuadalupeBerapa harga pengubah 1000 KVA, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

GuadalupeKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

CativaPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,GuadalupeBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

keperluan keselamatanUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,GuadalupeDisediakan oleh pengubah jenis kering, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.


GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

sasaranKebocoran minyak dari radiator paip panas

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks dan terdapat banyak prinsip.

Oil leakage of cast iron parts

GuadalupeStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Mod wayar pengubah jenis kering:

Mod wayar pengubah jenis kering:

JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

    AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

  • AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

    AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

  • DesamparadosKod prestasi pengubah jenis keringFungsi yang sangat baik dalam industri

    DesamparadosKod prestasi pengubah jenis keringFungsi yang sangat baik dalam industri

  • Hirsch HowardPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah penjualan

    Hirsch HowardPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah penjualan

  • Hirsch HowardJembatan boarding bergerakApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    Hirsch HowardJembatan boarding bergerakApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • ColmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPerkembangan teknologi

    ColmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPerkembangan teknologi

  • ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

    ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

  • ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

    ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

  • segera:Peringatan: Maklumat GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku memberi anda GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku oleh syarikat kami, perkhidmatan GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku. GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuadalupeTransformer tenggelam minyak S13Prinsip pemilihan dan majlis yang berlaku, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!