CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk

  • masa pelepasan:2022-10-24 12:16:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:343
  • Penerangan pantas:

    Cartago, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Ca

Kandungan artikel
yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

CartagoKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Sebab penyegelan yang buruk

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

AnapolisPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi,CartagoGrid Negara Transformer, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, salji, angin dan pasir.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.


CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Jabatan PengurusanMod wayar pengubah jenis kering:

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,CartagoPenukar jenis kering Scb18, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Sampling inspectionKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

CartagoDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,CartagoPengubah kuasa jenis kering 1250kva, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

    SwarthPlatform penunggang jenis trek panduanKawal kualiti produk dengan ketat

  • SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

    SwarthTahap putaran mengangkat tetapAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan ol

  • Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

    Salvaleon de HigueyPemulihan pengubah kuasaPrestasi dan struktur

  • BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

    BolzanoPlatform angkat hidraulik lajurKualiti yang sangat baik

  • BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

    BolzanoJembatan penerbangan teleskopikModel inovasi

  • ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

    ZwallerJembatan naik hidraulik bergerakApa yang menyebabkan penyumbatan

  • ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

    ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

  • ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

    ZwallerTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah bahayanya

  • segera:Peringatan: Maklumat CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk memberi anda CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk oleh syarikat kami, perkhidmatan CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk. CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CartagoTransformer pemindahan kuasa balikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!