AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul

  • masa pelepasan:2022-10-23 15:20:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:495
  • Penerangan pantas:

    Abbotsford,Oleh itu,AbbotsfordPengubah terjun minyak 3000, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut dite

Kandungan artikel

Oleh itu,AbbotsfordPengubah terjun minyak 3000, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian,AbbotsfordHarga pengubah kotak 1600KVA, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

AvilBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

binaKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan,AbbotsfordPembuat pengubah jenis kering 2000, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pemasangan berfungsiSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

AbbotsfordContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

JeneralColoniaAlfredoStroessnerMaklumat produk lain
  • Juan GriegoPengubah penutup minyak 160KVAdakah terdapat petua pemasangan

    Juan GriegoPengubah penutup minyak 160KVAdakah terdapat petua pemasangan

  • LinfenPlatform angkat hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti

    LinfenPlatform angkat hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti

  • LinfenJembatan boarding platformPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

    LinfenJembatan boarding platformPengilang mengajar anda bagaimana meningkatkan kecekapan kerja

  • Bruges10 ton jambatan naik bimbitKeperluan persekitaran kerja

    Bruges10 ton jambatan naik bimbitKeperluan persekitaran kerja

  • BrugesPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumKaedah pembezaan produk

    BrugesPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumKaedah pembezaan produk

  • BrugesPlatform mengangkat bebas halangan menegakCara memilih pemasaran internet

    BrugesPlatform mengangkat bebas halangan menegakCara memilih pemasaran internet

  • Villa BruzualPengubah penutup minyak 20 kVAgensi eksekutif

    Villa BruzualPengubah penutup minyak 20 kVAgensi eksekutif

  • JiuyuanPlatform angkat hidraulikKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

    JiuyuanPlatform angkat hidraulikKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

  • segera:Peringatan: Maklumat AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul memberi anda AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul oleh syarikat kami, perkhidmatan AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul. AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbbotsfordProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCara menjaga dengan betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!